اسلایدر

برهانی: مصاف ما و سپاهان جنگ گلادیاتورهاست

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرش برهانی مهاجم استقلال یکی از امید‌های گلزنی این تیم در دیدار با سپاهان اصفهان است.

این مهاجم در آستانه این بازی از شرایط خوب تیم‌شان به سايت گل می‌گوید: «اگرچه تعطیلات لیگ به نفع تیم‌های مدعی‌ای مثل استقلال نبود اما با این حال این وقفه چندروزه برای تمامی تیم‌ها بود و در این میان کادر فنی‌مان سعی کردند با در نظر گرفتن یکسری تمرینات آمادگی تیم را حفظ کنند که خوشبختانه موفق به انجام این کار هم شدند. در حال حاضر شرایط خوبی بر تیم‌مان حاکم است و آماده بازی با سپاهان هستیم.»

این روز‌ها انتقادات زیادی به مهاجمان استقلال وارد است. برهانی هم در برهه‌ای از این انتقادات بی‌نصیب نماند. این مهاجم در این خصوص می‌گوید: «قبول دارم که تا به این هفته می‌توانستم بهتر از این باشم اما به هر حال این شرایط برای هر بازیکنی پیش می‌آید. در این مدت هم عده‌ای بیش از حد روی عملکرد خط حمله تیم‌مان زوم کردند و چشم‌شان را به روی عملکرد کلی تیم بستند. از آقای قلعه‌نوعی ممنونم که اعتمادشان را نسبت به من از دست ندادند و سعی می‌کنم از این به بعد بهتر بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.»

به جرات می‌توان گفت که دیدار سپاهان- استقلال از مهم‌ترین مسابقات سال است. مهاجم تیم آبی‌پوش پایتخت هم به این مسئله اشاره می‌کند: «شرایط دو تیم در جدول مسابقات باعث دوچندان شدن حساسیت‌های آن شده است. تا حدی که می‌توانم بگویم این دیدار حتی حساس‌تر از داربی است. می‌توانید عنوان حساس‌ترین بازی نیم‌فصل را به این دیدار بدهید. در این بازی شاهد یک جنگ تمام‌عیار یا‌‌ همان جنگ گلادیاتور‌ها خواهید بود. هر دو تیم برای صدر خواهند جنگید. درست است که این بازی در اصفهان برگزار می‌شود اما با این وجود شانس پیروزی تیم‌مان را بیشتر از سپاهان می‌دانم. صدر جدول را به آسانی به دست نیاورده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که سپاهانی‌ها به صدر برسند. برای شکست سپاهان به اصفهان می‌رویم. به هواداران‌مان قول می‌دهم که با دست پر بازگردیم.»

برهانی از انگیزه‌اش برای گلزنی در این دیدار می‌گوید: «با گلی که برابر گهر به ثمر رساندم ۵ گله شدم و دنبال این هستم تا دروازه سپاهان را هم باز کنم. انگیزه زیادی برای گلزنی در این دیدار حساس دارم و با انگیزه‌ای که دارم فکر نمی‌کنم سپاهانی‌ها از پس مهارم بربیایند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1514
بازدید کل : 141906
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت